13.11.16

קורס הכנה ללידה בשיטת ההיפנוברת'ינג

מה כדאי לדעת על קורס הכנה ללידה התומך בשיטת ההיפנוברת'ינג? ובמה קורס הכנה זה שונה מקורסים סטנדרטיים אחרים?
הלידה הפעילה היא רגע השיא לו כל אישה הרה מחכה, ממנו חוששת (במיוחד אם זו לה הפעם הראשונה) ואליו צריכה להיות כמה שיותר מוכנה. בעזרת קורס הכנה ללידה תוכלי לדעת טוב יותר מה מצפה לך וכן לקבל את כל הכלים הנדרשים על מנת לעבור את תהליך הלידה כמה שיותר בהצלחה ובהתאם לציפיות ולרצונות שלך. ישנם סוגים שונים של קורסים המיועדים כהכנה ללידה ולכן מומלץ וחשוב שתבחרי קורס אשר יסייע לך להגיע לחדר הלידה כשאת רגועה מבחינה מנטלית ופיזית – ובמצב רוח חיובי – היות ולתחושה שלך יש השפעה ניכרת על חוויית הלידה עצמה.

קורס הכנה ללידה בשיטת ההיפנוברת'ינג – למה הכוונה?

"פשוט ללדת" – המרכז הישראלי להכנה ללידה רגועה, מזמין הן אותך והן את המלווה שלך ללידה ליהנות מקורס הכנה מורחב והראשון מסוגו בישראל בשיטת ®HypnoBirthing (היפנובירת'ינג). מלבד התכנים הרגילים אותם תלמדי בכל קורס הכנה אחר, קורס זה מציע גם תכנים מתקדמים ומעמיקים יותר אשר יאפשרו לך לקבל זווית ראיה חדשה על תהליך הלידה וכך להגיע אליו מוכנה ורגועה יותר.

האם קורס בשיטת היפנוברת'ינג מתאים לי?

קורס ההכנה בשיטת ההיפנוברת'ינג מתאים הן לנשים אשר עבורן זו לידה ראשונה והן לכאלו אשר מחפשות חוויה מתקנת לחוויות לידה קודמות שלהן. כמו כן הוא מיועד לנשים אשר חולמות על חוויית הלידה הטבעית וכן לנשים באופן כללי שרוצות ליהנות מחוויית לידה מעצימה וטובה ככל האפשר גם אם הן בוחרות ליטול משככי כאבים.

היכן הקורס מתקיים והאם ניתן לקבל עליו החזר מקופת החולים?

קורסים להכנה ללידה בשיטת ההיפנוברת'ינג מתקיימים בכמה וכמה מוקדים ביניהם: תל אביב, צרופה, עין איילה, ירושלים וחיפה. כמו כן ניתן להזמין קורסים עבור קבוצות של עד 8 משתתפות וכן ליהנות גם מקורס של אחד על אחד. ישנן קופות חולים אשר מציעות במסגרת הביטוח הרפואי החזר של אחוזים מסוימים מעלותו של הקורס למבוטחים, עם זאת מומלץ לבדוק את תנאי הזכאות מול הקופה.
לפרטים נוספים אודות קורס הכנה ללידה בשיטת ההיפנוברת'ינג או להרשמה כל שעליך לעשות הוא ללחוץ כאן ולעשות את הצעד הראשון אל עבר לידה כמה שיותר רגועה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה