19.12.16

הריון ולידה 
מדוע חשוב לפתח גישה חיובית ורגועה בתקופת ההיריון ולידה? וכיצד ניתן לעשות כן?
חוויית ההריון ולידה היא אחת המעצימות, אם לא החוויה המעצימה ביותר שתחווה כל אישה במהלך חייה. ולמרות שמדובר בחוויה מרגשת לכל הדעות, אין היא חפה מפחדים ומחששות. פחדים וחששות אלו עלולים להתעצם במיוחד כאשר מדובר בפעם הראשונה, בה לא תמיד יודעים מה צופן העתיד, מה שעלול להוביל ללחצים ולמתחים לרוב. מיותר לציין שתחושות אלו עלולות להשפיע על מהלך ההיריון ואף על הלידה עצמה ולכן מומלץ ללמוד כיצד לשלוט בהן, על מנת להפוך את תקופת ההיריון ואת הלידה אשר צפויה בסופה, לכמה שיותר רגועה וחיובית.

האתגר: לראות את חצי הכוס המלאה

בעולם המודרני אל כל היריון ולידה נלוות בדיקות רבות אשר מטרתן לבדוק באם התפתחותו של העובר תקינה ובכך לשלול מחלות או תופעות כאלו ואחרות. ריבוי הבדיקות לא פעם גורם לאישה ההרה לחששות רבים ולדאגה לשלומו של העובר. אל חששות אלו נלווים לא פעם גם רגשות מעורבים הנוגעים לתהליך הלידה הפעילה ומכאן הדרך אל תקופה מרובת לחצים הנה סלולה.

אל לנו לשכוח שאחוז ניכר מכלל הלידות מסתיים בהצלחה

כתוצאה מכך, אפשר לקחת נשימה עמוקה, ליהנות מהתקופה המיוחדת במינה ולהתחבר עד כמה שניתן לגופך ולעובר אשר גדל ומתהווה בתוכך. על ידי שינוי הגישה לתהליך ההיריון כולו, ניתן יהיה לעבור תהליך שליו ורגוע יותר ולא פחות חשוב – יהיה זה תהליך מהנה יותר.

אז איך שומרים על נימה חיובית בתקופת ההריון ולידה?

לשמירה על גישה חיובית יש תרומה רבה לכל שלבי ההיריון החל בהתפתחות תקינה של העובר ברחם, דרך ההתמודדות טובה יותר עם תופעות הלוואי השונות וכלה בלידה הפעילה עצמה. ישנן דרכים רבות בעזרתן ניתן לשמור על תחושה חיובית ורגועה ביניהם טיולים מרובים בטבע, עיסוק בתחביבים אהובים, הימנעות מדברים אשר גורמים לתחושה לא טובה, שמירה על פרופורציות והמחשבה כי סופו של התהליך בהרחבת המשפחה ובהצטרפותו של חבר חדש אליה.

מעולם לא היה יותר פשוט ללדת

אם אינך יודעת כיצד לעשות זאת בכוחות עצמך אנו בפשוט ללדת נשמח לעמוד לרשותך תוך שמציעים לך ולבן זוגך את כל הכלים הנדרשים לפיתוח גישה חיובית ורגועה בתקופת ההיריון והלידה. כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים, אנו נשמח ללוות אותך ואת בן זוגך באחת התקופות המשמעותיות ביותר בחייכם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה